کرمان قطب عاشقی در ایران شده است/ حماسه‌سرای شهید سلیمانی و یارانش باشیم
کد خبر: 4018450
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
دادمان با حضور در کاروان «روایت حبیب»:

کرمان قطب عاشقی در ایران شده است/ حماسه‌سرای شهید سلیمانی و یارانش باشیم

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در اولین برنامه شب خاطره کاروان هنری روایت حبیب که در کرمان برگزار شد با بیان اینکه کرمان تبدیل به یک قطب عاشقی در ایران شده است، گفت: خدا به همه ما که به نام فرهنگ و در فضای فرهنگ فعالیت می‌کنیم توفیق دهد حماسه‌سرای قاسم سلیمانی و یارانش باشیم.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمد مهدی دادمان؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در اولین برنامه شب خاطره که در کرمان برگزار شد، گفت: من به نمایندگی از طرف همه کسانی که با «کاروان هنری روایت حبیب» همراه شده‌اند، از کرمان که به واقع تبدیل به یک قطب عاشقی در ایران عزیز ما شده است به همه عزیزانی که در این جلسه شریف و معزز حضور دارند خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی افزود: خدا انشاءالله به همه ما توفیق بدهد که خدمتگزار مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم. خدا به همه ما که به نام فرهنگ و در فضای فرهنگ فعالیت می‌کنیم توفیق دهد قدمی در روایت این حماسه بزرگ برداریم و حماسه‌سرای قاسم سلیمانی و یارانش باشیم. سال‌ها باید بگذرد که همه ما متوجه بشویم چه اتفاقی افتاده است. سال‌ها باید بگذرد تا گوشه گوشه این حماسه‌ها برای همه ما و مردم دنیا باز و روایت شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پایان سخنانش به خواهران و برادرانی که به واسطه همراهی با «کاروان هنری روایت حبیب» مجاهدت بزرگی را متحمل شده‌اند، خیر مقدم و خدا قوت گفت و بیان کرد: انشاءالله که تلاش ما قدمی در مسیر شناخت و پاسداشت یاد سردار دل‌ها و یارانش باشد. انشاءالله ما در معرفی بیشتر راه آنها توفیق داشته باشیم و در گرفتن انتقام سخت موفق شویم. انشاءالله ما توفیق داشته باشیم تبلیغات جنگ و نبرد پایانی نیروی قدس را که با هدف آزادسازی قدس شریف شکل خواهد گرفت، انجام دهیم و عاقبتمان ختم به خیر و شهادت شود.

«کاروان هنری روایت حبیب» به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به راه افتاده و به مدت یک ماه برنامه‌هایی را در ۱۰ استان کشورمان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha