آزمون رشته مفاهیم مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود
کد خبر: 4018837
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

آزمون رشته مفاهیم مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود

آزمون مرحله استانی رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۱۸ و ۱۹ آذرماه از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، آزمون مرحله استانی رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآن روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذرماه از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.
 
منبع این آزمون پنج درس اول کتاب تفسیر کوتاه است. تاکنون بیش از ۳۶۵۰ نفر برای شرکت در این رشته ثبت‌نام کردند. این افراد برای شرکت در مسابقات باید در پروفایل خود از مسیر فعالیت‌های من وارد قسمت آزمون‌ها شده و با ورود به سامانه آموزش‌های الکترونیک در این آزمون شرکت کنند.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و مفاهیم قرآن، اذان و مکبّری از ابتدای آبان‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
این دوره با استفاده از نقطه نظرات فعالان قرآنی طرح‌ریزی شده و از‌جمله ویژگی‌های آن می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد. ‏

اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد می‌توانند جهت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان آثار خود را در سایت بچه‌های مسجد بارگذاری کنند.
 
مهلت شرکت در این جشنواره و بارگذاری آثار در سایت بچه‌های مسجد تا ۳۰ آذرماه است. نفرات برتر مرحله استانی ۹ دی‌ماه سال جاری معرفی می‌شوند و مرحله کشوری اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۱ برپا خواهد شد. ‏
انتهای پیام
captcha