حزب الله: رمز قدرت مقاومت در توکل به خداست / تحریم‌ها هیچ اثر ندارد
کد خبر: 4018862
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

حزب الله: رمز قدرت مقاومت در توکل به خداست / تحریم‌ها هیچ اثر ندارد

شیخ صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: کسانی که تصور می‌کنند از طریق تحریم یا انتخابات می‌توانند مقاومت را تضعیف کنند احمق هستند زیرا قدرت مقاومت در توکل آن به خداست.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که عده‌ای گمان می‌کنند با تحریم می‌توانند مقاومت را ضعیف کنند.

سیدهاشم صفی‌الدین در مراسم تحریم شیخ فضل مخدر، شاعر مقاومت تأکید کرد اگر برخی تصور می‌کنند که با تحریم، انتخابات و محاصره می‌توانند مقاومت را تضعیف کنند به آنها می‌گویم شما احمق و نادان هستید. تاریخ ما را نخوانده‌اید و واقعیت ما را نمی‌شناسید و تا به امروز از رمز قدرت در مقاومت ما و موجودیت ما بی‌خبرید، زیرا راز قدرت ما در توکل ما به خداست.

صفی‌الدین با اشاره تلویحی به گرایش جریان 14 مارس به عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی گفت: ما تأکید می‌کنیم که این طرح پیش نخواهد رفت و هرگز قابل قبول نیست. این‌ها به سمت گزینه‌های بدی در سطح ملی می‌روند و هرکسی برخلاف حرف آنها حرف بزند، می‌گویند که درست نمی‌گوید.

وی افزود: این جریان که علیه مقاومت توطئه می‌کند و رؤیای عادی‌سازی و بیش‌تر از آنها را در سر دارد، می‌خواهند بگویند عادی‌سازی ماهیت عربی دارد و مقاومت ماهیت غیرعربی دارد و این از عجایب است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: ما امروز در شکوه پیروزی‌ها به‌سر می‌بریم و هرگز در ذلت و ضعف نیستیم، از این رو برای مقابله با دشمن، راه مقاومت قوی و حاضر را ادامه می‌دهیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم، بلکه قوی‌تر می‌شویم.

شیخ صفی‌الدین ضمن تبریک افزایش عملیات‌های استشهادی در داخل فلسطین اشغالی گفت: این اتفاق نمونه زنده قدرت ملت فلسطین برای مقاومت در همه مکان‌های قدس و کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 48 است و این واقعیت آینده فلسطین و امت اسلامی را خواهد نوشت.

انتهای پیام
captcha