تأکید حماس بر ادامه مقاومت مسلحانه تا آزادسازی سرزمین فلسطین
کد خبر: 4018975
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

تأکید حماس بر ادامه مقاومت مسلحانه تا آزادسازی سرزمین فلسطین

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با اعلام شعار سی و چهارمین سالگرد فعالیت این جنبش، بر پایبندی آن به مقاومت مسلحانه تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد که جوهره دو عملیات سیف القدس و درع القدس که امسال حماس علیه دشمن صهیونیستی اجرا کرد، همچنان علیه اشغالگران کارایی دارند و راه آزادی فلسطین از سلاح مقاومت می‌گذرد.

القانوع با اشاره به شعار سی و چهارمین سالگرد حماس، یعنی «سپر قدس، راه آزادی» تصریح کرد که این شعار حاکی از اولویت داشتن و حیاتی بودن مسئله اسرا برای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین است.

وی تأکید کرد که جنبش حماس اهرم‌های قدرتی را در اختیار دارد که از طریق آن قادر به آزادی اسرا خواهد بود و ما در سی و چهارمین سالگرد تأسیس خود، پرونده آزادی زندانیان از زندان‌های اشغالگر را در دستور کار قرار داده‌ایم و در آستانه مرحله جدیدی از تحقق این آرمان هستیم.

القانوع خاطرنشان کرد: نقشه فلسطین که در میانه نشان شعار امسال قرارگرفته، تأییدی بر این موضوع است که هیچ بخشی از سرزمین تاریخی فلسطین از نهر تا بحر را واگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha