هزینه در راه قرآن سرمایه‌گذاری برای نسل جدید است
کد خبر: 4019795
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

هزینه در راه قرآن سرمایه‌گذاری برای نسل جدید است

محمدجواد رجایی، پیشکسوت قرآنی گفت: هر چه در راه قرآن هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری برای نسل آینده کرده‌ایم.

نحمدجواد رجایی پیشکسوت و مدرس قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدجواد رجایی، استاد و پیشکسوت قرآنی، شامگاه ۱۸ آذرماه، در محفل قرآنی که به‌مناسبت سالروز باسعادت حضرت زینب(س)، در حسینیه سیدالشهداء مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما همیشه بدهکار قرآن و اهل‌بیت(ع) هستیم.

وی ادامه داد: هرچه ما جوانان و نوجوانان را سر سفره قرآن بنشانیم و برای این مهم و برگزاری جلسات قرآن هزینه کنیم، در واقع هزینه نکرده بلکه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

این استاد و پیشکسوت قرآنی اضافه کرد: ما کجا جوان و نوجوانی داریم که اهل قرآن باشد و سر از زندان درآورد، لذا با هزینه در این راه، در واقع مشکلات اخلاقی برای جامعه کم خواهد شد، از این جهت است که هزینه در راه قرآن سرمایه‌گذاری است.

رجایی بیان کرد: با جذب افراد به‌ویژه در سنین نوجوانی و جوانی به این محافل و جلسات بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه حل خواهد شد، لذا باید از نوجوانان قرآنی که در این جلسات حضور دارند، تجلیل شود، چرا که این تشویقات برای جذب آنها مؤثر است.

در ادامه سعید پرویزی از قاریان بین‌المللی و برجسته مشهد و علی‌رضا کهندل حافظ قرآن و قاری حرم مطهر رضوی، به تلاوت آیات نورانی کلام وحی پرداختند.

در پایان این محفل انس با قرآن از استاد و پیشکسوت قرآنی محمدجواد رجایی در خصوص ارائه خدمات پنجاه ساله ایشان در مسیر قرآنی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha