تحصیل ٣٨٠٠ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی
کد خبر: 4021048
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

تحصیل ٣٨٠٠ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ١۵ مرکز علمی کاربردی و یک هزار مدرسه کددار علمی کاربردی در استان فعال بوده که در این مراکز سه هزار و ۸۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

میرحسین رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، میرحسین رسولی صدقیانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی، 23 آذر در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت آغاز پذیرش دانشجو در نیمه دوم سال برگزار شد، اظهار کرد: در این دانشگاه براساس نیاز نیروی انسانی در جامعه رشته‌هایی تشکیل شده و مهارت‌آموزی یک اصل مهم در این دانشگاه است.

وی افزود: در حال حاضر ١۵ مرکز علمی کاربردی و یک هزار مدرسه کددار علمی کاربردی در استان فعال بوده که در این مراکز سه هزار و 800 دانشجو در ٨۶ رشته کاردانی و ۵٧ رشته کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی ادامه داد: از ابتدای تأسیس این دانشگاه تاکنون 38 هزار و 500 نفر در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی عنوان کرد: در مهر ماه سال جاری یک هزار و 365 دانشجو در این دانشگاه جذب شده که نسبت به سال گذشته با ١۴ درصد افزایش همراه بوده است و این موضوع نشان‌دهنده اقبال عمومی جامعه به یادگیری آموزش‌های مهارتی است.

صدقیانی تصریح کرد: ثبت‌نام دانشجو در بهمن ماه نیز از ١۶ آذرماه آغاز و تا اول دی ماه ١۴٠٠ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در ١٧٣ رشته کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این دوره چندین رشته جدید شامل روابط عمومی و گرافیک نیز به تعداد رشته‌های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی استان اضافه شده است.

انتهای پیام
captcha