توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در بهمئی
کد خبر: 4021663
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در بهمئی

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی گفت: در قالب رزمایش مشق احسان به همت یکی از خیران ۲۲۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموران بهمئی توزیع شد.

توزیع نوشت‌افزار در بهمئی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا موسوی‌منش، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی امروز، 27 آذرماه اظهار کرد: بنا به دعوت بنده از حاج انصاری، خیر گرامی در ادامه ماموریت و فعالیت‌های انقلابی خود اقدام به توزیع بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند در شهر لیکک کرده است.

وی هدف از این اقدام را کمک به دانش‌آموزان بی‌سرپرست و نیازمند دانست و بیان کرد: به همت این خیر در قالب رزمایش مشق احسان 220 بسته بسته نوشت‌افزار شامل ملزومات ضروری دانش‌آموزان از جمله کیف، کفش و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند مدرسه ابتدایی علی اصغر شهرک گچ بلند توزیع شد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه این طرح با هدف تأمین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند اجرا شده است، یادآور شد: این کمک‌ها با هدف خدمت‌رسانی به جامعه محرومان و خوشحال کردن دل دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha