بازگشایی مسیر ۹۴ روستای آذربایجان غربی ادامه دارد
کد خبر: 4023205
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

بازگشایی مسیر ۹۴ روستای آذربایجان غربی ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نتیجه بارش برف ۹۴ محور روستایی استان در شهرستان‌های تکاب، پیرانشهر، اشنویه، چالدران، خوی، سلماس و مهاباد مسدود شده بود که تلاش‌ها برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

بارش برفارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: با آغاز بارش برف از شب گذشته بلافاصله نیروهای راهداری به حالت آماده‌باش درآمده و در تمامی محورهای برفی استان اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

وی افزود: در نتیجه بارش برف ۹۴ محور روستایی استان در شهرستان‌های تکاب، پیرانشهر، اشنویه، چالدران، خوی، سلماس و مهاباد مسدود شده بود که تلاش‌ها برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون با تلاش راهداران مسیر دسترسی به ۴۴ روستای اشنویه بازگشایی شده و برف‌روبی مسیر ۳۰ روستای این شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر بارش خفیف باران در همه شهرستان‌های استان گزارش شده است و تردد در محور پیرانشهر-تمرچین به دلیل برف و کولاک ممنوع است.

شکری تصریح کرد: در شهرستان‌های پیرانشهر، نقده، مهاباد، اشنویه و سردشت به دلیل بارش شدید برف و کولاک تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام
captcha