ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان؛ سرآمد پیگیری‌‌های نمایندگان اردبیلی
کد خبر: 4025995
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان؛ سرآمد پیگیری‌‌های نمایندگان اردبیلی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، سرآمد همه پیگیری‌های نمایندگان استان و مسئولان را ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان؛ شاه بیت پیگیری‌‌های نمایندگان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، 13 دی‌ماه، اظهار کرد: سرآمد همه پیگیری‌های نمایندگان و مسئولان استان، ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان در حوزه‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: ما به تبعیض به وجود آمده در نظام پرداخت حقوق کارکنان معترض هستیم و از دولت مصرانه خواسته‌ایم تا منشأ این بی عدالتی را شناسایی و رفع کند چرا که شایسته نیست کارکنان ادارات و شرکت‌های خاص حقوق‌های متفاوتی را بگیرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، به پرداخت حقوق‌های نجومی برای برخی از شرکت ها به ویژه شرکت‌های نفت، بیمارستان ها و دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: در مجموع قرار است استثنائیات قانون مدیریت خدمات کشوری رفع شده و بهترین شرایط برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فراهم آید.

بدری خاطر نشان کرد: مقرر شده تا طرحی نیز در این زمینه تهیه و در مجلس به تصویب برسد تا دولت موظف به اعمال و اجرای مدیریت خدمات کشوری باشد.

وی با انتقاد از پیشنهاد ۱۰ درصدی افزایش حقوق کارکنان در سال آینده از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱، ادامه داد: تورم بیش از ۵۰ درصد است و در این فضا عقلانی نیست که برای کارکنان و کارگران افزایش حقوق با ۱۰ درصد اعمال شود.

وی ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان را نیز یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه پیگیری ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم هر چه سریعتر دغدغه بازنشستگان با یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان رفع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با رد شایعه حذف ارز ترجیحی از دارو، گندم و سایر مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: قطعا چنین سرنوشتی در انتظار ارز ترجیحی نیست بلکه به دنبال شفاف سازی تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هستیم تا نیازهای ضروری مردم نظیر دارو، نهاده های دامی و گندم از طریق ارز ترجیحی تأمین شود.

بدری تصریح کرد: از طریق مدیریت بحران منابع مورد نظر برای پوشش بیمه محصولات کشاورزی تخصیص نیافته که این امر دغدغه کشاورزان و آسیب‌دیدگان از خشکسالی را به همراه داشته که امیدواریم هر چه سریعتر این دغدغه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام
captcha