نمایشگاه «ضالین» در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد
کد خبر: 4030099
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۶

نمایشگاه «ضالین» در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد

نمایشگاه «ضالین» درباره وقایع تروریستی انفجار حسینیه سیدالشهدای(ع) شیراز که منجر به شهید شدن تعدادی از هموطنانمان در حین عزاداری حسینی شد، در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد.

نمایشگاه «ضالین»، حرم شاهچراغ(ع) به گزارش ایکنا از فارس، نمایشگاه «ضالین» درباره وقایع تروریستی انفجار حسینیه سیدالشهدای(ع) شیراز که منجر به شهید شدن تعدادی از هموطنانمان شد طی روزهای 30 دی و اول بهمن‌ماه در حرم شاهچراغ(ع) برپا شده است.

این حادثه تروریستی در مراسم عزاداری کانون رهپویان وصال شیراز در سال 24 فروردین سال 1387 توسط گروه تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد انجام شد و در آن 14 نفر از جمله دو کودک شهید و 210 نفر مجروح شدند.

در این نمایشگاه تصاویری شامل معرفی مجموعه رهپویان وصال، شب وقوع انفجار در حسینیه، تصاویر شهدای حادثه و بیوگرافی و همچنین اطلاعاتی درباره گروهک تروریستی تندر و سرکرده این گروهک یعنی جمشید شارمهد که اخیرا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 22 شب روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 30 دی و اول بهمن‌ماه در محل شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha