اجرای جشنواره پرسش مهر ۲۲ ریاست جمهوری در آذربایجان غربی
کد خبر: 4031361
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

اجرای جشنواره پرسش مهر ۲۲ ریاست جمهوری در آذربایجان غربی

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از اجرای مرحله منطقه‌ای جشنواره پرسش مهر ۲۲ ریاست جمهوری اسلامی خبر داد.

حسن رحمانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، پنجم بهمن ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انتقال اهداف انقلاب اسلامی به نسل آینده با اجرای برنامه‌های با کیفیت و اثرگذار ممکن خواهد بود و جاذبه بصری و تنوع در برنامه‌های این ایام ضروری است و در کنار اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی، باید برنامه‌های میدانی و حضوری نیز در دستور کار قرار گیرد.

حسن رحمانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در این جلسه بیان کرد: برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر حائز اهمیت بوده و مراسم زنگ انقلاب اسلامی همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در مدارس منتخب شهرستان‌ها و مدرسه منتخب مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه و تدوین کلیپ، طراحی پوستر، تراکت با محتوای مناسبتی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای مرحله منطقه‌ای جشنواره پرسش مهر 22 ریاست جمهوری اسلامی، برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان بر مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های این ایام خواهد بود.

رحمانی تصریح کرد: شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه، نشست روشنگری دانش‌آموزی با موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، گفتمان مشاوره‌ای‌ (تحصیلی، تربیتی و فرهنگی)، اجلاس منطقه‌ای نماز، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، محافل انس با قرآن و جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در آموزش و پرورش استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha