مراسم تجلیل از دو پیشکسوت قرآنی در مشهد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4035654
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

مراسم تجلیل از دو پیشکسوت قرآنی در مشهد برگزار شد + عکس

دبیر ستاد مردمی تکریم و نکوداشت مفاخر و خادمین قرآنی خراسان رضوی از برگزاری مراسم تجلیل از مهدی‌ گل‌پرور و حسن وارسته از پیشکسوتان قرآنی مشهد خبر داد.

مراسم تجلیل از دو پیشکسوت قرآنی در مشهدحجت‌الاسلام سیدموسی سلطانی، دبیر ستاد مردمی تکریم و نکوداشت مفاخر و خادمین قرآنی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مراسم تجلیل و نکوداشت از دو استاد پیشکسوت قرآنی مشهد از جمله مهدی گل‌پرور و حسن وارسته در مسجد فاطمیه(س) مشهد برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم به همت ستاد مردمی تکریم و تجلیل از خادمان و فعالان قرآن خراسان رضوی و مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صداوسیمای استان، شهرداری منطقه 11، شورای اسلامی شهر مشهد و موسسه فرهنگی شکوه رسالت نبوی و مؤسسه خدمات قرآنیان مشهد برگزار شد.

رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد گفت: در این مراسم مجید عسگری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فخریان، مدیر اسبق آموزش و پرورش استان، جواد آرین‌منش، نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، سردار مولوی از فرماندهان دفاع مقدس و صادق علمی از پیشکسوتان قرآنی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

سلطانی اظهار کرد: در این مراسم مجید عسگری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ابر قدرت بودن ایران و اینکه امروز ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است سخنانی را ارائه کرد و همچنین عزت و صلابت ایران اسلامی ‌را مدیون قرآن و آموزه‌های قرآنی دانست و در پایان نیز اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر مشهد در جهت همکاری با مؤسسات تشکل‌های قرآنی و حمایت از مجموعه فعالیت‌های قرآنی را نیز اعلام کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در این مراسم سیدروح‌الله هاشمی، نماینده جمهوری افغانستان در مسابقات بین‌المللی مالزی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در پایان نیز هدایایی از سوی حامد شاکرنژاد به این دو استاد پیشکسوت قرآنی تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha