مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دور از سیاسی‌کاری انجام وظیفه کنند
کد خبر: 4038486
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دور از سیاسی‌کاری انجام وظیفه کنند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: دوری از سیاسی‌کاری، توانمندی و دلسوزی نسبت به نظام تعلیم و تربیت باید مهمترین ویژگی مسئولان آموزش و پرورش استان باشد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، 4 اسفند در نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با کارکنان این اداره‌کل اظهار کرد: راهبرد برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه باید با تمام توان و جهادگونه تلاش کنیم.

وی افزود: تکریم و حفظ حرمت معلم به عنوان متولیان فرهنگی جامعه یک ضرورت بوده و نگاه جامعه به فرهنگیان ویژه است بنابراین همه رفتار و سکنات آن‌ها نقش الگویی در جامعه دارد و برای رساندن آموزش و پرورش به قله رفیع خدمات نظام تعلیم و تربیت را باید سرلوحه کارها قرار دهیم.

جنگی بیان کرد: باید دوری از سیاسی‌کاری، توانمندی و دلسوزی نسبت به نظام تعلیم و تربیت  مهمترین ویژگی مسئولان آموزش و پرورش استان باشد، آموزش و پرورش باید با تحول‌سازی در فرآیندها و بومی‌سازی تجربیات کشورهای توسعه‌یافته بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متحول شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی و عمومی سال گذشته در رتبه ۱۳ کشور قرار دارد که باید با تلاش بیش از پیش این رتبه ارتقا یابد.

وی ادامه داد: هدف غایی آموزش و پرورش تربیت جوانانی در تراز آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هم‌فکری و مشورت، تبدیل کثرت به وحدت، تکریم ارباب رجوع به‌ویژه بازنشستگان عزیز، رعایت مراتب اداری در مکاتبات و دقت در ارائه آمار و اطلاعات از دیگر موارد مهم است که باید به آن‌ها توجه کرد.

انتهای پیام
captcha