تجلیل از فعالان احسان و نیکوکاری در آذربایجان غربی
کد خبر: 4041378
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

تجلیل از فعالان احسان و نیکوکاری در آذربایجان غربی

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در آذربایجان‌غربی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ارومیه برگزار شد.

 تجلیل از فعالین اصلی احسان و نیکوکاری به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی شاکری‌فر، مدیر هماهنگی و پیگیری امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، ۱۷ اسفند در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از زمان آغاز به فعالیت در زمینه ماموریت‌های اجتماعی خود اقدامات خوبی انجام داده که برای آذربایجان‌غربی هم برکاتی داشته است. 

وی افزود: تاکنون در مجموعه استان اقدامات محرومیت‌زدایی به ارزش حدود ۷۵۰ میلیارد تومان انجام شده و امیدواریم در آینده خدماتی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و زیرساختی به استان سرازیر شود تا شاهد برداشته شدن گام‌های خوبی در جهت محرومیت‌زدایی در منطقه باشیم. 

وی ادامه داد: جهادگران باید در راستای اجرای ماموریت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم با تأسی از سردار سلیمانی تلاش کرده و با دیدگاه‌های وی برای خدمت به مردم حرکت کنند. 

مدیر هماهنگی و پیگیری امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: اگر عقیده داشته باشیم که همه افراد یک جامعه مانند خانواده ما هستند آنگاه برای کمک به محرومان و مستضعفان، ریشه‌کنی اعتیاد، محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌توانیم کارهای مفید و بهتری انجام دهیم. 

وی گفت: برنامه‌های خوبی از طرف بازوی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بخش آموزش و تربیت، طراحی شده و در آینده قرارگاه آموزش نیز در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده و خدمات ارزنده ارائه خواهد کرد.

در پایان این مراسم از نمایندگان ۱۷ گروه منتخب آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس و جوایز قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha