گرامیداشت شهدای عملیات بدر و خیبر در آذربایجان غربی
کد خبر: 4041713
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

گرامیداشت شهدای عملیات بدر و خیبر در آذربایجان غربی

مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بدر و خیبر و 12 هزار شهید آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، 18 اسفند در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بدر و خیبر و ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، سرمایه‌های بزرگی برای انقلاب تربیت یافت و دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌نظیر است که باید از آن درس گرفت.

وی افزود: امام راحل به جوانان اعتماد کردند و زمام‌ امور را به آنها سپرد و به برکت حضور این جوانان و ایستادگی آنها در دفاع مقدس، دشمنان متوقف شدند، شهدا کارهای عجیبی برای این کشور انجام دادند و برخی عملیات‌های ترتیب یافته توسط این جوانان در دنیا بی‌نظیر است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: باید به این مساله توجه ویژه کرد که عملیات شبانه از ابتکارات شهید باکری، جنگ در باتلاق از دیگر ابتکارات شهدای رزمنده ما بود.

وی با اشاره به مساله اوکراین اضافه کرد: اتفاقات اوکراین نشان داد، برخی افرادی که دل در گرو آمریکا دارند، از این مسائل درس عبرت بگیرند و بدانند باید به سرمایه‌های داخل توجه کرد و روی پای خود بایستیم.

پورجمشیدیان تصریح کرد: نهایت پستی و رذالت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نسبت به هم پیمانان خودشان نمایان است، همه ما باید در قیامت در مقابل شهدا و امام شهدا پاسخگو باشیم، زیرا این امانتی که به ما سپرده شده را باید حفظ کنیم.

 

انتهای پیام
captcha