استقبال از راهیان نور علیرغم مشکلات باشکوه است + صوت
کد خبر: 4042068
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با ایکنا:

استقبال از راهیان نور علیرغم مشکلات باشکوه است + صوت

احمد رحیمی‌زاده، معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و وضعیت کرونایی، استقبال از اردوهای راهیان نور فراتر از انتظار بوده است.

احمد رحیمی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با ایکنا به مناسبت روز ملی بزرگداشت راهیان نور بیان کرد: بزرگداشت روز ملی راهیان نور از دیشب آغاز شد و در سراسر کشور در مراکز استان‌ها در حال برگزاری است. همزمان مراسم محوری روز بزرگداشت راهیان نور با حضور مسئولان، مردم و کاروان‌‌های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور فرماندهان نیروی مسلح، رؤسای دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، فرماندهان اردوگاه‌ها و اعضای ستاد مرکزی راهیان نور، استانداران استان‌های کشور و فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی کشور در این مراسم حضور دارند.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: سخنران ویژه امشب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی آقای دکتر اسلامی هستند. در این مراسم در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از شعار سال راهیان نور، شهدای شاخص راهیان نور و تولیدات فرهنگی هنری و رسانه‌ای مجموع قرارگاه‌های راهیان نور و ستاد مرکزی راهیان نور کشور رونمایی می‌شود و همینطور از تمبر یادمان روز راهیان نور امسال رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور اظهار کرد: این مراسم اولین بزرگداشت روز ملی راهیان نو بعد از سرگیری مجدد اعزام‌های گروهی در بعد از کرونا است. استان خوزستان و یادمان‌های استان ایلام، یادمان قلاویزان در شهرستان مهران و یادمان والفجر 8 در شهرستان آبادان خادمین شهدا مستقر هستند و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

کد

وی تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و کرونا استقبال از اردوهای راهیان نور فراتر از انتظار  بوده است و حضور در یادمان‌های دفاع مقدس باشکوه است.

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی بیان کرد: یادمان‌های دفاع مقدس آماده میزبانی از مردم عزیز کشور است. خادمین شهدا در یادمان‌ها مستقر هستند تا به افرادی که علاقه‌مند هستند در آستانه سال جدید در این یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کنند خدمت کنند. 

وی در رابطه با تمهیدات ویژه برای ایام نوروز بیان کرد: همانطور که در اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی راهیان نور تشریح شد؛ هم در بحث بهداشت و درمان و هم در نحوه اعزام تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است. اولویت ما سلامت مردم است و به همین خاطر اولین دستگاهی که با شیوع کرونا اقدام کرد و داوطلبانه اردوها را متحول کرد مجموعه راهیان نور بود. از سرگیری اردوهای راهیان نور هم با هماهنگی کامل با مجموعه تصمیم‌گیران بهداشت و درمان کشور در حال انجام است. تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شود و مجمع کمیته بهداشت و درمان راهیان نور هم کاملا بر امور نظارت دارد.

انتهای پیام
captcha