برپایی مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن در موریتانی
کد خبر: 4042218
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

برپایی مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن در موریتانی

رادیو موریتانی مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم را برای 2 هزار شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری الاخبار، حدود 2000 شرکت‌کننده در دور مقدماتی نهمین مسابقات بزرگ حفظ و قرائت قرآن کریم که به ابتکار رادیو موریتانی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

رادیو موریتانی گفت: علاوه بر شبکه رادیو ملی، سه استودیو برای پخش فعالیت‌های این مسابقه شامل رادیو قرآن کریم، رادیو فرهنگ و رادیو جوانان اختصاص داده شده است و مسابقه از چهار شبکه تلویزیونی خصوصی شامل شنقیط، المرابطون، الساحل و الوطنیه نیز پخش مستقیم خواهد داشت.

 به گزارش رادیو موریتانی، نظارت بر مسابقه بزرگ حفظ قرآن کریم و قرائت آن توسط چهار کمیته تخصصی داوری انجام می‌شود که برجسته‌ترین قاریان و اساتید قرآنی این کشور که از سوی شورای علمی رادیو قرآن انتخاب شده‌اند، در آن عضویت دارند.

 پیش‌بینی می‌شود مسابقات نهایی انتخابی از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز شود و رادیو موریتانی 63 جایزه برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

برنده اول این رقابت 3 میلیون اوگیا(واحد پول موریتانی) luhng معادل 82 هزار دلار، برنده دوم دو میلیون اوگیا و برنده سوم یک میلیون اوگیا دریافت می‌کند و دو میلیون اوگیا بین 60 شرکت‌کننده باقی مانده توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha