اعدام بی‌گناهان در سایه شعار مبارزه با تروریسم/ چهره واقعی عربستان نمایان شد
کد خبر: 4043118
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

اعدام بی‌گناهان در سایه شعار مبارزه با تروریسم/ چهره واقعی عربستان نمایان شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی و به شهادت رساندن ۸۱ تن از شهروندان آن کشور، گفت: برخورد قاطع و سریع آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان با جنایات رژیم آل‌سعود ضروری است.

اعدام بی‌گناهان در سایه شعار مبارزه با تروریسم/ چهره واقعی عربستان نمایان شد

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، 24 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی و به شهادت رساندن ۸۱ تن از شهروندان آن کشور، گفت: عربستان این افراد مظلوم را به اتهام داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، همکاری اطلاعاتی با داعش، القاعده و انصارالله یمن و اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج اعدام کرد.

وی با محکوم‌ کردن کشتار شیعیان مقیم عربستان، افزود: چند نکته لازم به ذکر است، سوءاستفاده از شعار مبارزه با تروریسم در رژیم‌ها و دولت‌های مختلف که در سال‌های اخیر به‌عنوان یک حربه برای اجرای همه‌ نیات سوء تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: عربستان، اسرائیل، انگلیس، دولت‌های غربی و بعضی از کشورهای به ظاهر مسلمان افراطی نیات شیطانی خود را ذیل شعار مبارزه با تروریسم مخفی کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: مطلب دومی که بسیار مهم و حائز اهمیت قابل ذکر است؛ نمایان‌ شدن چهره واقعی عربستان و به‌ویژه بن‌ سلمان در پی این اقدام خبیثانه است؛ در حالی که ادعاهای آزاداندیشی و احترام به عقاید مختلف را دارد تا به حقیقت و ذات خود دولت عربستان سرپوش قرار بدهد.

ولایی‌برحق اظهار کرد: عربستان نهایتاً مجبور شد در این عملیات ذات خود را به کشورهای جهان نشان بدهد همه این شعارها در چارچوب مسیر باطلی است که اسلام آمریکایی حاکم در عربستان در حال اجراست.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد برخورد قاطع و سریع آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان با این نوع رفتارها، پیرو کشتارهای متعددی که در کشور عربستان رخ داد؛ از کشتار مردم یمن تا مجموعه شیعیان بحرین لازم است؛ در صورت عدم برخورد قاطع با عاملان این جنایات، چنین رفتارهایی رخ خواهد داد ما نیز همچون سایر آزادی‌خواهان، خواستار محکوم‌ کردن در مجامع جهانی و وفاق خواستن همه ملل و آزادی‌خواهان در مقابل این اشتباه فاحش هستیم.

انتهای پیام
captcha