آزادی 272 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی
کد خبر: 4043463
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

آزادی 272 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: امسال با کمک خیران و تلاش ستاد دیه، ۲۷۲ زندانی جرایم غیرعمد و جرایم مالی در این استان از زندان آزاد شده‌اند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد دیه استان اظهار کرد: امسال با کمک خیران و تلاش ستاد دیه، ۲۷۲ زندانی جرایم غیرعمد و جرایم مالی در این استان از زندان رها و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: کمک‌های مومنانه خیران در این خصوص بیش از دو برابر افزایش داشته تا این تعداد زندانی با حدود ۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده از زندان رهایی یابند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مجموعه ستاد دیه استان از حوزه‌های موفق استانی است، ادامه داد: موفقیت ستاد دیه استان در سایه زحمات و تلاش‌های مجموعه هیئت امنای این ستاد است که اعضایی بسیار کارآمد و توانمند هستند و فی سبیل‌الله کمک می‌کنند.

وی عنوان کرد: رسانه‌های استان اخبار مرتبط با کمک‌های نوع دوستانه خیران را به خوبی منعکس کنند چرا که با این کار حساسیت شهروندان را نسبت به موضوع افزایش می‌دهد.

عتباتی اضافه کرد: باید در این ارتباط فرهنگ‌سازی کرده و بخشی از کمک‌های مردمی را به سمت و سوی کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد هدایت کرد تا بتوانیم با کمک خیرین تعداد کثیری از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد را آزاد کنیم.

 

انتهای پیام
captcha