برگزاری محفل نکوداشت چهار دهه خدمات قرآنی استاد مهرداد نظامی
کد خبر: 4043605
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

برگزاری محفل نکوداشت چهار دهه خدمات قرآنی استاد مهرداد نظامی

مدیر عامل موسسه خدمات قرآنیان مشهد گفت: محفل انس با قرآن و نکوداشت چهار دهه خدمات قرآنی استاد مهرداد نظامی؛ خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنحجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی سلطانی، مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی، اظهار کرد: این محفل قرآنی به همت ستاد مردمی تکریم و تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی و مشارکت موسسه خدمات قرآنیان مشهد، موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، صداوسیمای استان، خبرگزاری ایکنا، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 11 و شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این محفل انس با قرآن با حضور استاد حاج علیرضا رضایی، قاری بین‌المللی، ابراهیم جاویدی، قاری ممتاز کشوری، علیرضا کهندل، قاری ممتاز کشوری و موذن حرم امام رضا(ع) و محمدمهدی گریوانی، حافظ نوجوان به تلاوتی چند آیه از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت.

مدیر عامل موسسه خدمات قرآنیان مشهد خاطرنشان کرد: سردار مولوی، رئیس ستاد تکریم و تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی خوااهد پرداخت و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین فیروزی نیز ابتهال‌خوانی را خواهند داشت.

سلطانی در خصوص شخصیت استاد نظامی بیان کرد: با توجه به اینکه از سن نوجوانی با ایشان آشنایی دارم و در کلاس‌های ایشان حضور پیدا می‌کردم، یکی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بی‌ادعا بودن و اینکه اهل تبلیغات و جنجال نیستند، اشاره کنم و همچنین یکی دیگر از خصوصیات استاد نظامی می‌توان از اخلاص ایشان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع تخصص ایشان در حوزه نوجوانان و به ویژه در رده‌های پایه است و به نوعی ایشان از سبک خاصی در تدریس خود استفاده می‌کنند و آن اینکه در روش خود از موسیقی ایرانی استفاده می‌کنند و همین روش باعث می‌شود که آموزش‌ها در ذهن مخاطبان و نوجوانان ماندگار شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی عنوان کرد: گفتنی است که محفل انس با قرآن و تجلیل و تکریم از چهار دهه خدمات قرآنی استاد مهرداد نظامی، امشب چهارشنبه 25 اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمیه واقع در بلوار امامت، امامت 54، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha