«آشنایی با نحوه تربیت دینی فرزندان» در غرفه مؤسسه رضوان
کد خبر: 4048188
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

«آشنایی با نحوه تربیت دینی فرزندان» در غرفه مؤسسه رضوان

والدین علاقه‌مند به دریافت راهکارهای تربیت دینی فرزندان و آشنایی با روش پاسخگویی به سؤالات دینی کودکان و نوجوانان، می‌توانند به غرفه مؤسسه رضوان در نمایشگاه شمیم وحی مراجعه کنند.

مؤسسه فرهنگی ـ قرآن و عترت رضوان تهران در نمایشگاه شمیم وحی به گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه فرهنگی ـ قرآن و عترت رضوان تهران در نمایشگاه شمیم وحی صرفا با فعالیت‌های حوزه کودک حضور پیدا کرده است.

تبیین راهکارهای تربیت دینی فرزندان و پاسخگویی به شبهات با دعوت از کارشناسان این عرصه، آشنایی با روش پاسخگویی به سؤالات دینی کودکان و نوجوانان ویژه والدین و آموزش قصه‌های قرآنی با بازی و سرگرمی، نقاشی، عروسک‌گردانی، نقاله‌خوانی، تقویت هوش و مهارت‌های اخلاقی، اجتماعی و انتقال مفاهیم آیات کاربردی به خردسالان گروه سنی 4 تا 10 سال از جمله فعالیت‌های غرفه مؤسسه در نمایشگاه شمیم وحی است.

بنابر گفته حمید محصل، مدیر مؤسسه «مؤسسه رضوان دارای دوره‌های تخصصی ویژه بزرگسالان چون تربیت معلم قرآنی، تربیت والدین، حفظ ترتیبی و موضوعی، فنون قرائت و مفاهیم است که در این نمایشگاه به منظور جذب و تشویق خردسالان، صرفا به تبیین فعالیت‌های این گروه سنی پرداخته شده است. هر چند از بزرگسالان و خردسالان نیز برای دوره‌های مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه(که به صورت مجازی برگزار می‌شود)، ثبت نام به عمل می‌آید.»

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره‌ 09193227752 تماس بگیرند یا به صفحه این مؤسسه در اینستاگرام یا کانال مؤسسه در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و تلگرام به نشانی rezvanolquran مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی استان تهران با عنوان «شمیم وحی» تا بیستم رمضان المبارک در لابی سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha