پویش جلسات خانگی قرآن در نمایشگاه شمیم وحی
کد خبر: 4048465
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

پویش جلسات خانگی قرآن در نمایشگاه شمیم وحی

ستاد پویش جلسات خانگی قرآن با غرفه‌ای در نمایشگاه شمیم وحی، مراسم جزء‌خوانی قرآن را ویژه بازدیدکنندگان و غرفه‌داران برگزار می‌کند.

جلسات خانگی قرآنبه گزارش خبرنگار ایکنا، غرفه پویش جلسات خانگی قرآن از سوی ستاد این پویش و با مشارکت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در نمایشگاه شمیم وحی مستقر شده است.

این غرفه‌ با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به جلسات خانگی قرآن و افزایش آنها و با هدف جزءخوانی روزانه، بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را دعوت می‌کند تا با حضور چند لحظه‌ای به صورت نمادین از این فضای تبلیغی و ترویجی بهره‌مند شوند.

شرکت‌کنندگان با حضور در این غرفه ضمن استفاده از حال و هوای جلسات خانگی قرآن، می‌توانند به برگزاری این مجالس در محیط‌هایی همچون مساجد، هیئات، مؤسسات، مدارس و دانشگاه‌ها اقدام کنند، زیرا جلسات خانگی قرآن و این اماکن در سازوکار و کارکرد اشتراکاتی دارند؛ همچون بهره‌مندی از ظرفیت‌ جلسات خانگی، شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی.

پویش جلسات خانگی قرآن در راستای کمک به ارتقای کمی و کیفی جلسات به خدمت‌رسانی محتوایی و تولید محتوا در کانال ایتا به نشانی jkqk_ir، برگزاری دوره‌های تربیت مربی با هدف ارائه جذاب مفاهیم قرآنی و روش‌های جذب مخاطب و نیز برپایی فروشگاه آنلاین محصولات فرهنگی یا کتب آموزشی به نشانی jkqk.ir/shop اقدام کرده است.

همچنین تولیدات رسانه‌ای اعم از تولیدات ویدئویی و گرافیکی ویژه جلسات قرآنی در پایگاه اینترنتی jkqk.ir/rasaneh/ بارگذاری شده است.  

یادآوری می‌شود، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی استان تهران با عنوان «شمیم وحی» تا بیستم رمضان در محوطه ورودی سالن همایش‌های برج میلاد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha