طرح «مدرسه مادران نخبه‌پرور» اجرا می‌شود
کد خبر: 4049262
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
از سوی مؤسسه 14 ستاره بنی‌هاشم؛

طرح «مدرسه مادران نخبه‌پرور» اجرا می‌شود

طرح «مدرسه مادران نخبه‌پرور» با هدف آشنایی مادران با روش‌های نخبه‌پروری در قالب دوره‌های آفلاین و آنلاین از سوی مرکز قرآنی 14 ستاره بنی‌هاشم برگزار می‌شود.

مدرسه مادران نخبه پروربه گزارش ایکنا، مرکز قرآنی 14 ستاره بنی‌هاشم تهران در سال 1401 طرح «مدرسه مادران نخبه‌پرور» را اجرا می‌کند.

مادران با ورود به این طرح در مدرسه مجازی ثبت‌نام می‌کنند و از کلاس‌های آنلاین و آفلاین بهره‌مند و با روش‌های نخبه‌پروری آشنا می‌شوند. همچنین مادران این مدرسه مجازی از تجربه مادرانی که در طرح دیگر مرکز قرآنی 14 ستاره بنی‌هاشم با عنوان «لالای فرشته» همراه بودند، استفاده می‌کنند.

طرح لالای فرشته مربوط به آموزش قرآن پیش از تولد است. براساس این طرح، جنین پیش از چهار ماه، از چهار ماه تا 10 ماه، از 10 ماه تا سه‌سالگی و از سه سالگی به بعد در معرض آموزش قرآن قرار می‌گیرند.

طی این طرح تمام سکنات، رفتار، منش، برخورد و تغذیه مادر در دوران بارداری براساس برنامه‌ اسلامی ـ قرآنی به سمت قرآن و آموزه‌های قرآنی رهنمود می‌کنند تا بیشتر با مصحف شریف مأنوس باشد و از عترت بهره‌‌مند شود و به کاهش استرس مادران کمک می‌کنند.

یادآوری می‌شود، طی تفاهم‌نامه‌ای، اپلیکیشن لالای فرشته تا پایان ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری خواهد شد. از دیگر طرح‌های مرکز قرآنی 14 ستاره بنی‌هاشم، طراحی «بالشتک‌های زمزمه‌های ملکوتی» است که طی 12 سال از طراحی آن، با استقبال والدین و خردسالان روبه‌رو بوده است. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق واتساپ با شماره 09381757751 در ارتباط باشند یا به پایگاه اینترنتی به نشانی www.lalay.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha