استعدادیابی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4049958
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

استعدادیابی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در نمایشگاه قرآن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان با ارزیابی استعدادهای علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن و اجرای طرح‌های حفظ 1 تا 5 ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد.

استعدادیابی علاقه‌مندان به عرصه حفظ با حضور در غرفه رضوانبه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با ارزیابی استعدادهای بانوان و آقایان علاقه‌مند به عرصه حفظ قرآن در گروه سنی خردسالان تا بزرگسالان، طرح‌های حفظ یک تا پنج ساله را معرفی می‌کند.

بنابر گفته حمیدرضا محصل، مدیر مؤسسه رضوان «همچنین طرح ارتقای حافظان و تثبیت محفوظات ویژه حافظان علاقه‌مند به حضور در آزمون اعطای مدرک حفظ تخصصی قرآن با رویکرد تقویت هوش و حافظه انجام می‌شود».

وی ادامه داد: بازی‌های آموزشی و تجسمی، تقویت حافظه شنیداری(سمعی)، حافظه دیداری(بصری)، حافظه نوشتاری (یدی) و حافظه حسابگرانه(آماری) ویژه کودکان چهار سال به بالا از دیگر برنامه‌های فعالیت غرفه در نمایشگاه قرآن است.

همچنین بازدیدکنندگان این غرفه می‌توانند به ستون 122 در بخش مؤسسات قرآنی مراجعه کنند تا از طرح ویژه بن خرید عفاف و حجاب از 5 تا 15درصد بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 27 فروردین به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha