دیدار فرماندهان نزاجا با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4050298
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
به مناسبت روز ارتش انجام شد؛

دیدار فرماندهان نزاجا با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی

به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان و افسران قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار فرماندهان نزاجا با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت روز ارتشبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه 28 فروردین در دیدار فرماندهان نزاجا اظهار کرد: امام خمینی(ره) با دید نافذ و هوشمندانه خود بر استقرار ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و معتقد بود ارتش از مردم است و باید مورد حمایت مردم باشد و این موضوع موجب شد تا یک نیروی آموزش دیده‌ای به نام ارتش حافظ کیان انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: حماسه‌هایی که دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در طول دوره‌های مختلف انجام دادند باید به صورت هنرمندانه به نسل‌های بعدی انتقال یابد و اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از ارتش و نیروی زمینی ارتش نشان دهنده عملکرد تحسین‌برانگیز ارتشیان عزیز است که در دوره‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش هم در این دیدار بیان کرد: رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی امری مهم است و این ماموریت‌ها تا به امروز هم در جای جای ایران اسلامی در حال انجام است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو افزود: تقدیر امام خمینی(ره) از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان دفاع مقدس و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اقدامات ارتش مصداق «اشدا علی‌الکفار و رحما بینهم» است که نشان دهنده کارنامه قابل قبول ارتش جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: امروزه ۹۵ درصد تجهیزات موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت متخصصان داخلی بوده و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
captcha