آموزش یکپارچه معارف اسلامی در «ایمانور»
کد خبر: 4050452
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳

آموزش یکپارچه معارف اسلامی در «ایمانور»

مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم با سامانه آموزش یکپارچه معارف اسلامی با عنوان «ایمانور» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد.

ایمانوربه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) استان قم با رونمایی از سامانه جدید آموزشی خود با عنوان ایمانور به نشانی https://imanoor.com  در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.

این مؤسسه که به دلیل فعالیت‌های آموزشی خود در بستر فضای مجازی در این بخش حضور یافته است به معرفی این سامانه به بازدیدکنندگان پرداخته است. سامانه آموزشی ایمانور، پلتفرم آموزشی بومی و دانش‌بنیان است که با هدف فراهم آوردن امکان فراگیری و آموزشی برای همه علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان با مراجعه به سامانه آموزشی ایمانور می‌توانند در دوره‌های متنوع آموزشی حضور پیدا کنند. همچنین اساتید و مؤسسات آموزشی می‌توانند با ایجاد حساب کاربری ویژه در این پلتفرم اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی خود از طریق این سامانه کنند.

این مؤسسه کلاس‌هایی با عنوان «مهمانی خدا» با تدریس سیدمحسن میرباقری، «تفسیر سوره قدر» با تدریس ابوالفضل بهرام‌پور و «تغذیه در ماه مبارک مضان» با تدریس مژده پورحسینی را در ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

از دیگر دوره‌های نورالمجتبی می‌توان به انس با قرآن با تدریس مسعود وکیل و حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، آیه‌ها ستاره‌ها با موضوع آموزش قرآن به کودکان 5 تا 9 سال، تغییر رفتار و ترک گناه با تدریس سیدمحمد حسینی‌نژاد، هنر با هم زیستن با تدریس حجت‌الاسلام حسینی قمی و تاریخ معصومین با تدریس محمدحسین رجبی‌دوانی و اینگونه زیستن با تدریس حجت‌الاسلام ناصر رفیعی اشاره کرد.

مؤسسه نورالمجتبی طی رایزنی با مراکز علمی و دانشگاهی به منظور برگزاری هرچه بهتر دوره‌ها، گواهینامه‌های پایان دوره خود را به صورت مشترک با همکاری دانشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه تهران و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کند.  

بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های مؤسسه با تخفیف نمایشگاهی می‌توانند عدد 1 را به سامانه 1000333374 ارسال کند یا با شماره 02591002525 تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 27 فروردین به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha