ثبت‌نام از مربیان داوطلب آموزش قرآن در غرفه مکتب‌القرآن استان تهران + فیلم
کد خبر: 4050562
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

ثبت‌نام از مربیان داوطلب آموزش قرآن در غرفه مکتب‌القرآن استان تهران + فیلم

در غرفه مکتب‌القرآن استان تهران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن از مربیان داوطلب به شرکت در دوره‌های آموزشی مؤسسه ثبت‌نام می‌شود.

غرفه مکتب‌القرآن استان تهرانبه گزارش ایکنا، غرفه مکتب‌القرآن استان تهران به مانند سنوات گذشته در بخش مؤسسات مردمی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت‌های خاصی را ویژه مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

شناسایی مراکز و کانون‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی جهت همکاری و تبادل اطلاعات، آشنا کردن والدین با روش‌های مکتب‌ا‌لقرآن در آموزش قرآن به کودکان، روش علمی کودکانه فناورانه جهت آموزش قرآن، فراهم کردن محیطی شاد و آموزشی برای کودکان همراه با بازی، قصه، نقاشی، مسابقه و اهدای جوایز، ثبت‌نام مربیان داوطلب شرکت‌کننده در دوره آموزشی مکتب‌القرآن الکریم استان تهران و معرفی مربیان دوره دیده به مراکز آموزشی و مؤسسات قرآنی از جمله فعالیت‌های این غرفه طی ایام دو هفته نمایشگاه قرآن است.

غرفه مکتب‌القرآن با اهدای تاج‌های قرآنی مزین به شعارها و آموزه‌های قرآنی چون «من حجاب را دوست دارم»، «من قرآن را دوست دارم»، «قرآن، کتاب امیدو آرامش» به خردسالان سعی در تشویق و جذب آنها دارد.

این غرفه در بخش مؤسسات قرآنی، شبستان اصلی، انتهای راهروی اصلی، روبروی درب 85 و ستون‌ها 129 و 130 قرار دارد.

یادآوری می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 27 فروردین به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha