بررسی بیش از 20 عنوان‌برنامه‌ در هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات کشوری
کد خبر: 4051182
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

بررسی بیش از 20 عنوان‌برنامه‌ در هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات کشوری

طی جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بیش از 20 عنوان برنامه سال 1401، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به گزارش ایکنا، بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، شامگاه گذشته، 30 فروردین‌ با حضور حداکثر اعضا در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

این جلسه با موضوع بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های اتحادیه کشوری در سال 1401 تشکیل شد. طی این جلسه بحث‌های مختلفی درباره بیش از 20 عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای سال جدید، انجام گرفت و کلیات برنامه‌ها مورد تصویب واقع شد، اما مقرر شد جلسه فوق‌العاده‌ای در 17 اردیبهشت‌ماه به منظور تصویب جزئیات برنامه‌ها و تصویب نهایی برنامه‌های هیئت مدیره تشکیل شود.

این عناوین کلی پیرامون مسئله بیمه و مالیات مؤسسات قرآنی، تقویت مؤسسات قرآنی به دلیل مشکلاتی که مؤسسات طی ایام کرونا داشته‌اند‌، حفظ قرآن و آموزش عمومی، فضای مجازی، برنامه‌هایی برای ارائه ظرفیت مؤسسات قرآنی و بحث‌های تبلیغی و ترویجی مؤسسات و ... بوده است.

طی این جلسه نیز برگزاری همایش مدیران مؤسسات قرآنی (که پس از آیین افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد)، با گلایه‌هایی چون عدم اهتمام لازم معاونت قرآن و عترت ارشاد و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت و عدم حمایت و پشتیبانی لازم از سوی اعضای هیئت مدیره همراه بود.

همچنین طی این جلسه نکاتی پیرامون ورود اتحادیه و مؤسسات مردمی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن، مطرح و مقرر شد برای سال آینده طرح ویژه‌ و جامعی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی با ابعاد مختلف از سوی اتحادیه ارائه شود و معاونت قرآن و عترت ارشاد به عنوان نقش ناظر و پشتیبانی این جریان باشد.

بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

همچنین مقرر شد تا طرح‌ها و ایده‌هایی از سوی اعضا ارائه شود تا در روزهای باقی مانده بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، بخش مردمی با قوت بیشتری حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha