تشکیل دفتر حمایت قضایی از فعالیت‌های دانش بنیان در دادگستری آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4052226
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

تشکیل دفتر حمایت قضایی از فعالیت‌های دانش بنیان در دادگستری آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگستری آذربایجان‌غربی براساس وظایف ذاتی خود تاکنون جلساتی را در زمینه حمایت حقوقی - قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان داشته و حتی در این بخش، به تازگی دفتر حمایت معاضدتی و قضایی به منظور حمایت حقوقی - قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان را ایجاد کرده است.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی 4 اردیبهشت در جلسه توجه به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: توجه به شعار سال با موضوع «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» اهمیت ویژه‌ای دارد و دادگستری استان آذربایجان غربی تاکنون ۵ جلسه در این زمینه برگزار کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های اقتصادی با محوریت دانش‌بنیان اگر به خوبی مورد حمایت قرار گرفته و به سمت و سوی تولید داخل سوق داده شوند، کشور در بسیاری از امور به خود کفایی خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کر: فعالیت‌های دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند و در حال حاضر جامعه بیشتر از هر زمان دیگری به فعالیت‌های اشتغال‌زا و اقتصادمحور نیاز دارد بنابراین همه مسئولان باید فعالیت‌های دانش بنیان و اقتصادی را مورد حمایت قرار دهند.

وی ادامه داد: از این رو دادگستری آذربایجان‌غربی هم براساس وظایف ذاتی خود تاکنون جلساتی را در زمینه حمایت حقوقی - قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان داشته و حتی در این بخش، دادگستری استان به تازگی دفتر حمایت معاضدتی و قضایی به منظور حمایت حقوقی - قضایی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان را ایجاد کرده است.

عتباتی بیان کرد: دستگاه قضایی می‌تواند حمایت حقوقی و قضایی لازم را از واحد‌های تولیدی که برمبنای دانش‌بنیان و علم روز هستند داشته باشد با این حال حمایت‌های لازم از سوی دادگستری استان، از کار آفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند، صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام
captcha