فعالیت کانون عرفان با عنوان جدید امام رئوف(ع) ادامه دارد + عکس
کد خبر: 4054782
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

فعالیت کانون عرفان با عنوان جدید امام رئوف(ع) ادامه دارد + عکس

کانون مهد قرآن عرفان منطقه ۱۹ شهر تهران وابسته به موسسه کشوری مهد قرآن، عنوان جدید امام رئوف علیه السلام را برای خود برگزید.

مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا، کانون مهد قرآن امام رئوف علیه السلام منطقه ۱۹ شهر تهران که پیش از این با نام کانون مهد قرآن عرفان از کانون‌های تابعه مؤسسه کشوری مهد قرآن، در سطح منطقه فعالیت داشت طی ماه مبارک رمضان، هر شب برنامه قرائت قرآن و مراسم جزءخوانی با حضور افراد در سنین مختلف برگزار و طی چهار شب پایانی ماه مبارک، دومین جشنواره بهار قرآن را نیز برپا کرد.

این مسابقات در دو مقطع سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال در هفت رشته اجرا شد که در شب اختتامیه با حضور محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی و اصغر باقرزاده، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان مؤسسه کشوری مهد قرآن، محمود چاووشی، مدیرعامل، جواد فومنی، مدیر استان تهران و محمود کریمی، حافظ کل قرآن و معاون آموزشی موسسه، به نفرات برتر هدایایی اعطا شد.

نکته مهم این برنامه رونمایی از نام جدید کانون از عرفان به امام رئوف علیه السلام بود.

این کانون در سال ۱۳۷۵ در دو بخش آقایان و بانوان با مسئولیت محمدرضا آنیت تأسیس شد و تا حفظ اجزاء پایانی قرآن و نیز آموزش ۹ جلدی کتب مفاهیم قرآن نوشته مسعود وکیل پیشرفت داشته و به قرآن‌آموزان گواهینامه‌های مربوطه اعطا شده است. از سال ۱۳۹۷ کانون علاوه بر ارتباط با موسسه کشوری مهد قرآن، تحت نظارت آستان قدس رضوی نیز فعالیت دارد و در این مدت هر هفته چهارشنبه شب‌ها جلسه آموزش در زمینه قرائت، حفظ، مفاهیم و ترجمه قرآن در بخش آقایان و در همه سنین بدون وقفه و تعطیلی دایر کرده است.

در ادامه تصاویری از مسابقات و مراسم شب پایانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha