شفاف‌سازی در مورد گرانی‌ها حق مردم است
کد خبر: 4054952
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

شفاف‌سازی در مورد گرانی‌ها حق مردم است

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه شفاف‌سازی در مورد گرانی‌ها حق مردم است، گفت: مسئولان نباید در پشت‌ درهای بسته در مورد افزایش قیمت‌ها تصمیم‌گیری کرده و بدون اطلاع‌رسانی به مردم به یک‌باره آن را اجرایی کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز، ۱۶ اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: پوشش و داشتن حجاب حیا را برای بانوان به ارمغان می‌آورد و زمانی که فردی حیا داشته باشد از انجام کارهای گناه پرهیز می‌کند از این رو است که غربی‌ها به دنبال از بین بردن وجود حجاب در جامعه ایرانی هستند.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم افزود: معلم‌ها جایگاه والایی در جامعه دارند و خداوند در قرآن خود را یک معلم معرفی می‌کند از این رو هرکس معلم باشد باید به این شغل خود افتخار کند.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: برای حفظ جایگاه معلمی باید ابتدا خود معلم یا استاد جایگاه خویش را حفظ کند، سپس با رفتار و منش خود علم را به مردم بیاموزد و خود عمل‌کننده چیزهایی باشد که خود آموزش می‌دهد و از طرفی فضای جامعه باید به گونه‌ای باشد که همه مردم به معلمان احترام بگذارند.

وی گفت: اگر کالاهای اساسی در جامعه به یک‌باره گران می‌شود مسئولان باید این موضوعات را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کنند و یا اگر یارانه مابه‌تفاوت قیمت‌ها قرار است به مردم پرداخت شود این را نیز به مردم بگویند.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: مسئولان نباید در پشت‌ درهای بسته در مورد افزایش قیمت‌ها تصمیم‌گیری کرده و بدون اطلاع‌رسانی به مردم به یک‌باره آن را اجرایی کنند شفاف‌سازی در مورد گرانی‌ها حق مردم است.

 

 

انتهای پیام
captcha