اجرای طرح هادی در گرمی
کد خبر: 4056737
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

اجرای طرح هادی در گرمی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طرح هادی به دلیل تعدد و پراکندگی روستاهای شهرستان گرمی با همکاری بنیاد علوی اجرایی می‌شود.

اجرای طرح هادی در گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در جلسه ویژه توسعه و عمران روستایی در شهرستان گرمی اظهار کرد: با توجه به تعدد و پراکندگی روستاها در سطح شهرستان‌‌های گرمی و انگوت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای اجرای پروژه‌های مشارکتی با بنیاد علوی در اجرای طرح هادی در روستاهای هدف، آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: طی تفاهمنامه منعقده مشترک در فصل جاری اجرای پروژه‌های مشارکتی طرح هادی به صورت شاخص در سطح روستاهای شهرستان‌های گرمی و انگوت به منظور توسعه روستاها عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به وضعیت کلی روستاهای شهرستان‌های گرمی و انگوت، تصریح کرد: اجرا و تکمیل طرح هادی در این شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت نهاد پیشرفت، شتاب بیشتری می‌یابد.

سبحانی بیان کرد: توسعه و تولیدات یک منطقه دارند که مهمترین مشکل روستاییان نداشتن شغل، امکانات و خدمات است، فلذا اگر این مقوله فراهم شود مهاجرت روستایان به شهر کمتر می‌شود.

وی بیان کرد: با حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه فرمانداران این دو شهرستان به عمران روستایی، فصل کاری پرحجم عمرانی در روستاهای شهرستان در حوزه اجرای طرح هادی را شاهد خواهیم بود.

در ادامه ناصر جاهد، دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی به تعامل بالای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای پروژه‌های مشارکتی اشاره و عنوان کرد: در یک سال گذشته نیز پروژه‌ای مشارکتی شاخصی در سطح روستاهای شهرستان اجرایی شده که امیدواریم شاهد تداوم این روند در روستاها باشیم.

انتهای پیام
captcha