آغاز کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان در ارومیه
کد خبر: 4057828
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

آغاز کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان در ارومیه

مدیرعامل موسسه حافظان نور کوثر ارومیه گفت: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان براساس مهارت‌های کلامی و ارتباطی از ۲۸ اردیبهشت شروع شده و تا دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان در ارومیهامینه محمدی، مدیرعامل موسسه حافظان نور کوثر ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: کارگاه  آموزشی مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان براساس مهارت‌های کلامی و ارتباطی روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور ۱۰۰ نفر از جوانان ارومیه در محل امامزاده غریب حسن ارومیه افتتاح می‌شود.

وی افزود: این کارگاه از ۲۸ اردیبهشت شروع می‌شود و تا دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت و در قالب ۲۵ کارگاه در سطح آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد و پنج کارگاه در شهرستان‌های نقده، چالدران، ماکو، خوی و میاندوآب از جمله کارگاه‌های برگزاری است.

محمدی بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این کارگاه مسئولان استانی از جمله؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، کارشناس تربیتی، کارشناس پلیس فتای استان، کارشناس قرآنی اداره کل فرهنگ و ادشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه حضور خواهند داشت.

وب ادامه داد: این برنامه به همت موسسه قرآنی حافظان نور کوثر ارومیه و گروه امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار و گروه‌های سنی جوانان و نوجوانان دختر و پسر از مخاطبان هدف این طرح هستند و هدف این کارگاه کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و شرکت در این دوره‌ها رایگان و برای برای همه گروه‌های هدف آزاد است.

مدیر عامل موسسه حافظان نور کوثر ارومیه تصریح کرد: در خاتمه این کارگاه آموزشی گواهی معتبر برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد و ۱۰ مدرس استانی و کشوری، کارشناسان تربیتی و کارشناسان پلیس فتا در این کارگاه ها با ما هم کاری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha