سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد اجرا می‌شود
کد خبر: 4058229
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
با حضور دانش‌آموزان دهه ۹۰؛

سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد اجرا می‌شود

سرود «سلام فرمانده» زبان حال نوجوانان و دانش‌آموزان دهه نودی با امام زمان در خرم‌آباد اجرا می‌شود.

سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اجرای سرود «سلام فرمانده» در شهر خرم‌آباد امروز، ۲۹ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای استان به میزبانی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

«سلام فرمانده» زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمان‌شان است که تاکنون در  استان‌های مختلف کشور به صورت همگانی در سطح شهر  اجرا شده است.

در جلسه مذکور تصمیم بر این شد که این برنامه به صورت زنده و با حضور ابوذر روحی، خواننده گروه ماح و دانش‌آموزان دهه نودی از مقاطع مختلف مدارس استان لرستان و شهر خرم‌آباد در سطح شهر اجرا شود.

پیرو این تصمیم پرویز عبدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان این اقدام را فعالیت ارزشمند و تأثیرگذار تربیتی دانست و گفت: امروز در جبهه فرهنگی و با این سرود زیبا صدای رسای کودکان به گوش همگان رسیده و این سرود در تاریخ فرهنگی انقلاب ما سرودی ماندگار خواهد بود.

در ادامه حجت‌اله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، گفت: برای اجرای این طرح برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته است تا با همراهی معاونان پرورشی مدارس و مربیان سرود این اقدام فرهنگی به صورت یک برنامه فاخر و برجسته نیز در سطح مدارس اجرا شود، چرا که تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در روحیه و عمل افراد به ویژه از سنین ابتدایی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha