عدالت خواسته آحاد مردم است
کد خبر: 4058404
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
رئیسی:

عدالت خواسته آحاد مردم است

حجت‌السلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: تحقق عدالت خواسته اقشار مختلف مردم است.

عدالت خواسته آحاد مردم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور 30 اردیبهشت با حضور در جمع مردم میاندوآب، اظهار کرد: برای تحقق عدالت در دولت همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت دنبال این است که در تصمیم‌گیری‌ها به خواست مردم که تحقق عدالت است، توجه شود، گفت: دولت در این زمینه همه تلاش خود را می‌کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای تحقق توسعه با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی و برای آحاد مردم در تلاش هستیم، اضافه کرد: در این استان ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد، که با به کار گرفتن این ظرفیت‌ها برای جوانان می‌توان اشتغال ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات؛ که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغال‌زایی و دانش‌بنیان مسیرها برای تحقق این موضوع هموار شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم، دوستان انقلاب روزبه‌روز امیدوارتر و دشمنان ناامید شوند، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند، مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود؛ مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیرخدمتگزار تشخیص می‌دهند.

وی بیان کرد: مردم میاندوآب شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، که این موضوع نشان‌دهنده پایبندی‌شان به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha