بیانیه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت ترور شهید خدایی
کد خبر: 4059170
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

بیانیه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت ترور شهید خدایی

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه طی بیانیه‌‌ای ترور شهید مدافع حرم، پاسدار حسن صیاد خدایی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، در این بیانیه آمده است: بار دیگر گلی از گلستان محور مقاومت ضد صهیونیستی پرپر شد و همه رزمندگان مجاهد را داغدار کرد. گرچه در قاموس مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی، شهادت مردان خدا، واژه‌ای آشناست.

دبیر کل جهاد اسلامی تأکید کرد: این ترور، یادآور ترور رهبران مقاومت مانند شهید فتحی شقاقی بنیان‌گذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین است که با همین شیوه ترور شد تا به‌خیال خام دشمنان، راه مقاومت متوقف شود، اما زهی خیال باطل، که هرقدر این خون‌ها بیشتر ریخته شود، درخت مقاومت تنومندتر خواهد شد.

نخاله گفت: این‌جانب به نمایندگی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت مظلومانه سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی توسط مزدوران صهیونیسم جهانی و استکبار فراماسونری را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، خانواده آن شهید والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف این سرزمین تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عزیز سفرکرده، علو درجات را در بهشت برین کنار اولیای الهی مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است عصر دیروز یکشنبه شهید صیاد خدایی حین بازگشت به خانه روبه‌روی منزلش به دست کوردلان تروریست به شهادت رسید.

شهید فتحی شقاقی مؤسس و دبیر کل جهاد اسلامی نیز پنجم آبان 1374 (26 اکتبر 1995) در حالی که قصد داشت برای بررسی وضعیت آوارگان فلسطینی در لیبی به این کشور سفر کند، توسط نیروهای موساد (سازمان جاسوسی) رژیم صهیونیستی مقابل هتل دیپلماتیک جزیره مالت با پنج گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha