احیای ارزش‌های دینی مهم‌ترین آرمان حضرت امام بود
کد خبر: 4061988
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

احیای ارزش‌های دینی مهم‌ترین آرمان حضرت امام بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه (ع) گفت: احیای ارزش‌های دینی مهم‌ترین آرمان حضرت امام بود و برای تحقق آن می‌کوشیدند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) احیای ارزش‌های دینی مهم‌ترین آرمان حضرت امام بود 14 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و یادبود شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در ارومیه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های حضرت امام احیای ارزش‌های دینی بود، پس علاوه بر اینکه در سخنرانی‌ها به آن مفصل می‌پرداختند، بلکه در عمل نیز برای تحقق این مقوله می‌کوشیدند.

وی با بیان اینکه، امام خمینی (ره) از پشتوانه و حمایت عظیم مردمی برخوردار بودند، اضافه کرد: با پشتیبانی مردم توانستند حکومت پهلوی را که در سایه حمایت‌های اروپا و آمریکا همچون دژ استوار شود، به خاک ذلت بکشانند و شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه، امام خمینی (ره) یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر را پشت‌سر گذاشتند، و بعد از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رحلت کردند، گفت: پس این انقلاب و حکومت در دست ما امانت است.

وی با بیان اینکه، امام خمینی بیشتر از همه به رزمندگان اسلام  عشق می‌ورزیدند و همواره یک گروه از کسانی که در دعاهای ایشان بودند، مجاهدان، سربازان و لشکریان بودند، گفت: امام همیشه قدردان قشر نظامی بودند و زحمات‌شان را در حفظ امنیت کشورمان ارج می‌نهادند.

انتهای پیام
captcha