اعلام آخرین آمار ثبت‌نام در سامانه‌های مجازی حفظ عمومی قرآن
کد خبر: 4063312
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

اعلام آخرین آمار ثبت‌نام در سامانه‌های مجازی حفظ عمومی قرآن

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: تاکنون ۱۶۱ خانه قرآن، ۴۵۷ مؤسسه قرآنی، ۶۰۰ ممتحن، ۱۰۰ کمیته فنی و ۳۱ دبیرخانه استانی از طرف ادارات کل تبلیغات اسلامی در سامانه‌های مجازی حفظ عمومی قرآن کریم ثبت شده است.

به گزارش ایکنا، به‌منظور آغاز به کار و نحوه استفاده از سامانه‌های حفظ عمومی قرآن کریم، نشست هماهنگی با ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها به صورت برخط برگزار شد.

حسین تقی‌پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در نشست آموزشی مربوط به طرح ملی حفظ عمومی و نحوه استفاده از سامانه ملی طراحی شده در این خصوص اظهار کرد: در این نشست، جهت بهره‌مندی از امکانات سامانه‌های حفظ عمومی قرآن کریم جهت استفاده مؤسسات و خانه‌های قرآن دخیل در این طرح، توضیحات لازم و آموزش‌های مربوطه ارائه شد.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۶۱ خانه قرآن، ۴۵۷ مؤسسه قرآنی، ۶۰۰ ممتحن، ۱۰۰ کمیته فنی و ۳۱ دبیرخانه استانی از طرف ادارات کل تبلیغات اسلامی در این سامانه ثبت شده است.

تقی‌پور افزود: در روز‌های آتی شاهد دریافت پنل کاربری ویژه وزارت آموزش و پرورش در سامانه خواهیم بود و به زودی بسیجیان، حوزه علمیه و نیرو‌های مسلح نیز در این طرح ملی مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha