کمک ۱۰ میلیاردی خیرین قرارگاه یاوران قرآنی شهید سلیمانی
کد خبر: 4066468
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

کمک ۱۰ میلیاردی خیرین قرارگاه یاوران قرآنی شهید سلیمانی

جانشین قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تا امروز و به کمک ۲۰ کمیته این قرارگاه که از همه اقشار و صنورف در آن حضور دارند ۱۰ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان آورده در حوزه خدماتی و مالی برای محرومان داشته‌ایم.

جواد خسروی، جانشین قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت و برنامه‌ریزی سازمان دارالقرآن کریم شکل گرفته است، گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه استفاده از ظرفیت خادمان قرآن، شناسایی، سازماندهی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت رفع محرومیت‌های فرهنگی و معیشتی در سراسر کشور است.

وی افزود: آنچه که ما طی این مدت فعالیت کردیم عمل و رفتار قرآنی بود، به این معنی که در قالب این قرارگاه وظیفه ذاتی و حاکمیتی سازمان بحث کمک‌های مؤمنانه در راستای عمل و رفتار قرآنی بود. با توجه به این مهم تا امروز و به کمک ۲۰ کمیته این قرارگاه که از همه اقشار و صنورف در آن حضور دارند ۱۰ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان آورده در حوزه خدماتی و مالی برای محرومان داشته‌ایم.

جانشین قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این مبالغ هم در داخل و هم از خارج کشور جمع‌آوری شده است و تنها دلیلی که خیرین این اعتماد را به این مجموعه کرده‌اند نام قرآن بوده است؛ لذا دو دلیل باعث شد که این اتفا رخ دهد، ابتدا بحث قرآن و دوم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بود که این افتخار خلق شده است.

خسروی با تاکید بر اینکه امروز در ادامه این فعالیت با توان بیشتر و مضاعف به دنبال گسترش فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به محرومین خواهیم بود، گفت: در مدت این فعالیت‌ها قرارگاه شهید سلیمانی، مواردی همچون کمک به نیازمندان، رسیدگی به مناطق زلزله‌زده، کمک به افراد کم برخوردار منطقه سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و همچنین در تهران، آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه سبد‌های معیشتی، تهیه لوازم التحریر، کمک به بیماران صعب‌العلاج و تهیه دارو برای این قشر و همچنین تهیه جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و بی‌سرپرست در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت و به مرحله اجرا در آمد.

انتهای پیام
captcha