رونمایی از کتاب «۲۰۷ تمرین، تمرینات نمایش خلاق»
کد خبر: 4066511
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
به همت جهاددانشگاهی هنر برگزار می‌شود؛

رونمایی از کتاب «۲۰۷ تمرین، تمرینات نمایش خلاق»

از کتاب «۲۰۷ تمرین، تمرینات نمایش خلاق» که به همت مرکز هنرهای نمایشی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر آماده انتشار است، در حاشیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب «۲۰۷ تمرین، تمرینات نمایش خلاق»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، کتاب تمرینات نمایش خلاق که شامل 207 تمرین تخصصی مناسب برای دوره‌های آموزشی نمایش خلاق است، در حاشیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی می‌شود.

مؤلفان این اثر که کار تألیف آن در بهار 1401 به پایان رسید، منصور خلج، المیرا پارسا و طهورا کریمخانی هستند. این کتاب شامل تجارب سال‌های متمادی تدریس مول‌فین در دوره‌های آموزشی نمایش خلاق می‌شود که توسط جهاددانشگاهی هنر منتشر می‌شود.

کتاب «۲۰۷ تمرین، تمرینات نمایش خلاق» درواقع هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های آموزشی تخصصی و کاربردی نمایش خلاق با عناوین «مبانی نمایش خلاق» نوشته داوود کیانیان، «نمایش خلاق برای کودکان» نوشته منوچهر اکبرلو، «گام‌به‌گام به‌سوی تئاتر خلاق» نوشته رضا فیاضی، «نمایش خلاق، راهی به سمت تفکر و تجسم خلاق» نوشته فائزه فیض شیخ‌الاسلام، «سفر نمایشی به دنیای داستان با نمایش خلاق» نوشته حسین فدایی‌حسین و «نمایش خلاق، آزمایشگاهی برای زندگی» نوشته اکرم ابوالمعالی است که پیش از این در سال 1400 منتشر شده و در فروردین 1401 به چاپ دوم رسیده بود.

یادآور می‌شود، مجموعه کتاب‌های آموزشی نمایش خلاق، از اول تا ششم تیرماه در نمایشگاه جانبی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان عرضه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه آن‌ها به غرفه انتشارات نمایش مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha