آغاز به کار قرارگاه کرامت در آذربایجان غربی
کد خبر: 4066800
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

آغاز به کار قرارگاه کرامت در آذربایجان غربی

قرارگاه کرامت در آذربایجان غربی با رمز مقدس یا علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) از یکم تیر ماه سال جاری آغاز به فعالیت کرده است.

سیروس محمودیان رییس صندوق بیمه روستاییان آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیروس محمودیان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ۵ تیر در نخستین جلسه قرارگاه کرامت اظهار کرد: قرارگاه کرامت با رمز مقدس یا علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) از یکم تیرماه سال جاری آغاز به فعالیت کرده و اهداف برگزاری این قرارگاه تحقق طرح تحولی یک میلیون بیمه شده در سال جاری است.

وی افزود: سهمیه تکلیفی برای کارگزاران استان براساس جذب سال‌های قبل و ظرفیت کارگزاری و منطقه در نظر گرفته شده است و از همه کارگزاران انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای تحقق سهمیه تکلیفی ابلاغ شده اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ادامه داد: کارگزاران می‌بایست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مرتبط، نمازجمعه، امام جماعت، بخشداران، دهیاران و مهم‌تر از همه رسانه‌های محلی را در اولویت کار خود قرار دهند و درخواست همکاری آنها با صندوق برای گسترش عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی را به‌کار گیرند.

وی مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های تبلیغاتی را تبلیغات چهره به چهره با جامعه هدف و برگزاری میزهای خدمت در نماز جمعه و تبلیغ از طریق رسانه‌های عمومی عنوان کرد.

محمودیان با اشاره به رونمایی از طرح میز خدمت سراسری شهید سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: بر این اساس مجموعه صندوق استان دو هفته یکبار صد میزخدمت در یک روز در محل‌های نمازجمعه استان برگزار خواهند کرد.

وی گفت: قدم اول در شروع کار وفاق کل مجموعه صندوق در سطح استان و شهرستان است و باید با یک تن واحد برای خدمت به قشر محروم و افراد فاقد بیمه‌ای که شاید هیچ اطلاعی از این خدمت دولت به آنان ندارند تلاش کنیم.

لازم به ذکر است، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بر اساس اصل 29 قانون اساسی از سال 1384 تاسیس شده و افراد 18 الی 50 سال می‌توانند با عضویت در این صندوق از یارانه 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند و همچین از مزایای مستمری‌های بازنشستگی از کارافتادگی کلی، بازماندگان و امکان نقل و انتقال سوابق برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام
captcha