آمادگی سپاه برای اجرای رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق در بوکان
کد خبر: 4066803
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

آمادگی سپاه برای اجرای رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق در بوکان

فرمانده سپاه بوکان گفت: اجرای موفق رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق در گروی همدلی و هم‌افزایی است، که آمادگی کافی در این زمینه وجود دارد.

آمادگی سپاه برای اجرای رزمایش مدیریت بهینه مصرف آب و برق در بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین جمشیدی فرمانده سپاه بوکان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: روز‌های گرم آغاز شده است و بنابرتجربه سال‌های گذشته افزایش مصرف حامل‌های انرژی را شاهد خواهیم بود، بنابراین مدیریت مصرف ضروری است.

وی با بیان اینکه، بنابراعلام کارشناسان هواشناسی استان تا سه روز آینده شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، به نحوی که دمای هوا در بعضی از ساعات تا ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید، ادامه داد: برای عبور از پیک مصرف، همراهی مردم در مدیریت صحیح مصرف حامل‌های انرژی موثر است، همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه ایفای نقش کنند، که سپاه پیشگام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا سپاه بوکان با دعوت از ارگان‌های مسئول برای همفکری و ایجاد راهکارهای عملی در خصوص صرفه‌جویی و عبور از شرایط پیش‌رو پیش‌قدم شد.

فرمانده سپاه بوکان گفت: علاوه بر همراهی مردم برای کاهش مصرف برق و عدم هدر دهی آب شرب، لازم است همه مدیران شهری در این خصوص و در ارگان‌های خود پیشتاز باشند.

جمشیدی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف، دستگاه‌های متولی باید مردم را نسبت به  صرفه‌جویی آب و برق و اصلاح الگوی مصرف ترغیب کنند.

وی ادامه داد: دو قشر اساسی برای نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه امروز جدای از ارگان‌های مربوطه، روحانیون و رسانه‌ها هستند، که انتظار داریم در این رابطه فعالیت کنند.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بوکان، ضمن تقدیر و تشکر از سپاه بوکان بابت حضور در چنین جلساتی، صرفه‌جویی را امری ضروری در ماه های پیش‌رو دانست و گفت: همه باید برای عبور از تابستان گرم و خشک پیش‌رو بایکدیگر همکاری و تعامل داشته باشیم.

براخاصی افزود: با همکاری مردم شاهد عبور راحتی از تابستان ۱۴۰۱ خواهیم بود، که لازمه آن صرفه‌جویی و مصرف بهینه حامل‌های انرژی است.

انتهای پیام
captcha