تبیین آموزه‌های کربلا؛ محور رویداد فرهنگی «چهار فصل قرآنی»
کد خبر: 4066929
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

تبیین آموزه‌های کربلا؛ محور رویداد فرهنگی «چهار فصل قرآنی»

دبیرخانه رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، برنامه‌های فصل تابستان این طرح را تشریح کرد که بر اساس آن محور این برنامه‌ها تبیین آموزه‌های کربلا خواهد بود.

تبیین آموزه‌های کربلا؛ محور رویداد فرهنگی «چهار فصل قرآنی»

به گزارش ایکنا، معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در ادامه روند برگزاری رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی طی اطلاعیه‌ای برنامه‌های این طرح را برای فصل تابستان تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به اینکه فصل تابستان در سال 1401 مقارن با ماه‌های محرم و صفر است، موضوع رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی برای این فصل، تبیین آموزه‌های کربلا بر اساس قرآن کریم خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه هنری در رشته‌های خوشنویسی، نقاشیخط، نقاشی و تایپوگرافی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مسابقه کتابخوانی در دهه ولایت و امامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای فصل تابستان این رویداد است.

در رویداد چهار فصل قرآنی با توجه به رویدادهای مهم هر فصل از سال، موضوعی در نظر گرفته شده و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند هستند.

در این طرح بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، یک سری مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببینند.

علاقه‌مندان می‌توانند، تمام رویدادهای اجرا شده در فصل زمستان سال گذشته را در قالب نشریه الکترونیکی چهارفصل ملاحظه و از محتوای آن استفاده کنند.

دانشجویان علاقه‌مند به حضور در این رویداد فرهنگی ـ قرآنی جهت اطلاع از برنامه‌های چهارفصل قرآنی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه و از زمان برگزاری برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha