«صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» راهی بازار نشر شد
کد خبر: 4067054
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

«صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» راهی بازار نشر شد

کتاب «صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» به قلم امین مختاری، بهزاد رشیدی و فرزاد خشنودان توسط انتشارات جهاددانشگاهی هنر منتشر شد.

«صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» راهی بازار نشر شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، این کتاب به بررسی شرایط و رخداد‌هایی که صنعت سینما در دوران شیوع بیماری کرونا با آن مواجه بوده است، پرداخته و تلاش کرده ضمن بررسی علمی و آماری رویدادها، آینده این صنعت در دوران بعد از همه‌گیری کرونا را مورد بررسی قرار دهد.

چگونگی تأثیر شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بر سینمای جهان و ایران، شکل‌گیری و تقویت رقیبی قدرتمند به نام شبکه‌های نمایش خانگی و ترسیم چشم‌اندازی از آینده صنعت سینما در دوران پساکرونا عناوین سرفصل‌های اصلی این کتاب هستند.

بررسی رخدادهای سال‌های 1399 و 1400 در سینمای جهان و ایران و ضرورت استفاده از فناوری‌های روز و سازوکارهای جدید در سینما، از دیگر موضوعاتی است که در این کتاب، به آن پرداخته شده است.

نویسندگان این اثر، امین مختاری دانش‌آموخته کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد تئاتر و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر، بهزاد رشیدی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و رئیس جهاددانشگاهی هنر و فرزاد خشنودان، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته سینما و عضو جهاددانشگاهی هنر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب از طریق کتاب‌فروشی 16 و یا وب‌سایت www.16book.ir اقدام کرده و یا با شماره تماس 66417528 انتشارات جهاددانشگاهی هنر تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha