کرمانشاه ۳۳ شهید ترور دارد
کد خبر: 4067266
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

کرمانشاه ۳۳ شهید ترور دارد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که ۳۳ شهید والامقام از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است، گفت: نمایشگاهی از آثار شهدای ترور در حیدریه امیرالمؤمنین(ع) برپا است.

شهدای ترور

عباس سروری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی و اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب با کشتار مردم ایران عمق دشمنی خود را نشان داد و شعار حقوق بشر آنان پوشالی است، اظهار کرد: تمامی جنگ‌ها و خونریزی‌هایی که در خاورمیانه انجام می‌گیرد نشان از رویکرد آمریکا به حقوق بشر است.

وی افزود: جنایات آمریکا که بر علیه بشریت انجام می‌شود بر همگان عیان شده است و مدعیان دروغین حقوق بشر هرگز حافظ کرامت انسانی نبوده‌اند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به ششم تا ۱۲ تیرماه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری یک هفته را به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر نامگذاری کردند و این هفته فرصت مناسبی برای افشای جنایت‌های آمریکا است.

سروری با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که ۳۳ شهید والامقام از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی زمان خوبی برای بازبینی دشمنی غرب و در رأس آن آمریکا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار شهدای ترور در حیدریه امیرالمؤمنین(ع) برپا است، افزود: امروز در سالروز شهادت شهدای هفتم تیر مراسمی در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha