نشست «تبیین جنایات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4067544
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

نشست «تبیین جنایات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی» در گلستان برگزار شد

به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی سلسله نشست با موضوع «تبیین جنایات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی» امروز، 8 تیرماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام جلال مسئول نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی سلسله نشست با موضوع «تبیین جنایات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام قربان جلال، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه منابع طبیعی گرگان امروز، 8 تیرماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات گرگان برگزار شد.

در این نشست مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: شهید بهشتی یکی از شخصیت‌های والای انقلابی بود که در ابتدای انقلاب توانست به انسجام بخشی نیروهای انقلاب کمک کند و دستگاه قضا را بر مبنای دین مبین اسلام احیا کند.

حجت‌الاسلام جلال بیان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به دلیل بروز حوادث دهه ۶۰ مانند سوء قصد به مقام معظم رهبری‌‌، بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام در سال ٦٦، شهادت رئیس زندان اوین در سال ٦٠، شهادت آیت‌الله صدوقی، امام‌جمعه یزد، بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی با این نام نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با بیان‌ اینکه اقدامات و جنایت‌های آمریکا باید برای نسل جوان تبیین شود، افزود: مقام معظم رهبری بارها بحث جهاد‌تبیین را بیان کردند، باید اقدامات آمریکا و جنایاتی که چه در دوران پهلوی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که منجر به ترور شخصیت‌های مهم کشور شده برای جوانان بازگو و تبیین شود. اگر با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه این کار را انجام ندهیم قصور کرده‌ایم که جای جبران نیست.

حجت‌الاسلام جلال با بیان‌ اینکه کشور در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده اما در بعضی از حوزه‌ها دچار مشکل هستیم، افزود: همیشه باید نیمه پر لیوان را دید، درست است در برخی از حوزه‌ها از جمله مسائل اقتصادی، کشور دچار چالش است اما باید به دستاوردها و پیشرفت‌های دیگر کشور بپردازیم و در بین مردم امیدآفرینی کنیم.  

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با بیان‌ اینکه آمریکا تقاص‌ جنایت‌های خود در کشورهای مختلف را خواهد داد و امروز به مدد شبکه‌های اجتماعی این جنایت‌ها بیش از پیش عیان شده است، افزود: جنگ‌ها و خونریزی‌های که در خاورمیانه صورت می‌گیرد حاصل حقوق بشر آمریکا هست و جنایت‌های که علیه مسلمان در کشورهای اروپایی انجام می‌شود نشان از رویکرد آنها نسبت به حقوق بشر است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با کشتار مردم ایران به‌ویژه در انهدام هواپیمایی مسافربری ایران عمق دشمنی خود را نشان داد که شعار حقوق بشر آنها پوشالی است.

وی با بیان‌ اینکه چهره واقعی حقوق بشر آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از پیش نمود داشت و چهره واقعی خصمانه استکبار علیه ملت ایران را نشان داد، گفت: آنان فکر می‌کردند با این اهداف شوم، نظام جمهوری اسلامی سکوت می‌کند، لذا تشیع میلیونی سردار دلها نشان داد که ملت ایران پای ارزش‌های نظام مقدس اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام
captcha