نقض حقوق بشر توسط آمریکا امری جاری و مستمر است
کد خبر: 4068102
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

نقض حقوق بشر توسط آمریکا امری جاری و مستمر است

جانشین سپاه شاهین‌دژ گفت: نقض حقوق بشر توسط آمریکا امری جاری و مستمر است، پس نخبگان باید پیرامون مسئله فوق برای روشنگری و آگاه‌سازی در جامعه همت کنند.

نقض حقوق بشر توسط آمریکا امری جاری و مستمر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد نجفیان جانشین سپاه شاهین‌دژ 11 تیر در نشست سیاسی فرهنگیان، اظهار کرد: آمریکا بزرگترین نقض‌کننده حقوق بشر است و به‌صورت آشکار و بی‌پروا حقوق ملت‌ها را تضییع می‌کند.

وی جهاد تبیین را یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین، افشای ماهیت واقعی آمریکا و معرفی چهره پشت‌پرده سردمداران و حکام این کشور است.

جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ بیان کرد: پیروزی انقلاب باعث قطع منافع اقتصادی و سیاسی آمریکا در ایران شد، به‌همین‌دلیل برای نابودی نظام اسلامی به روش‌های مختلف روی آورده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طول همه سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب، جنایت‌های زیادی را مرتکب شده‌اند، به‌طوری‌که فتنه‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و ترورهای زیادی در تاریخ این مرزو بوم رقم زده‌اند.

نجفیان عنوان کرد: مهمترین جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران به دو شکل صورت گرفته، گاهی به‌طورمستقیم از سوی این کشور انجام شده است و یا عوامل این جنایت‌ها از هرنظر به‌ویژه مالی و تسلیحاتی حمایت شده‌اند.

وی ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیر سال 1360 توسط گروهک تروریستی منافقان را از جمله جنایت‌های آمریکا برشمرد و گفت: همه وقایع تلخی که توسط آمریکا یا اذناب آن در ایران رقم خورده، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده و به نفرت عمیق ملت ما از این کشور بیش از گذشته دامن زده است.

انتهای پیام
captcha