طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4068282
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از اجرای سومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 1401 خبر داد.

کتابخانه تابستانه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: با هدف ترویج کتاب‌خوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «کتابخانه تابستانه» برای سومین سال متوالی به همت کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی با محوریت کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده است و  از تیر ماه 1401 شروع به کار می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: نقد کتاب، نمایشنامه خوانی، نمایش خلاق، مشاعره، کارگاه‌های آموزشی، ...  از جمله برنامه‌های این طرح  می‌باشد که با حضور نویسندگان و اساتید مجرب و به همراه مسابقه و جوایز نقدی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح ویژه عموم بوده و علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به اداره شهرستان مربوطه  به صورت رایگان در این طرح ثبت نام و شرکت کنند.

معصومی گفت: اولین  و دومین دوره  این طرح در سال‌های گذشته  توسط اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار شد که به دلیل استقبال اعضا و کاربران کتابخانه های عمومی و عموم مردم ، دوره سوم نیز از تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

 

انتهای پیام
captcha