«قدر غدیر» را «به افق نور» بشنوید
کد خبر: 4071467
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
ویژه‌‌برنامه‌های رادیو ایران در آستانه عید سعید غدیر خم

«قدر غدیر» را «به افق نور» بشنوید

رادیو ایران در آستانه عید سعید غدیر برنامه‌های «جشن عشق»، « عید تا عید»، «بهار جان »، «نغمه عشق»، «صبح عید با شما» و «به افق نور» را پخش می‌کند.

به گزارش ایکنا، رادیو ایران در آستانه عید سعید غدیر برنامه‌های «جشن عشق»، «عید تا عید»، «بهار جان»، «نغمه عشق»، «صبح عید با شما» و «به افق نور» را پخش می‌کند.

این برنامه‌ها به شرح زیر پخش می‌شوند:

«قدر غدیر» پنجشنبه هفتم مرداد با موضوع بررسی روایت‌های مختلف غدیر در فرهنگ شیعه به تهیه‌کنندگی سعید مبشری و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۴:۳۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«جشن عشق» در این برنامه با محوریت غدیر و با حضور حجت‌الاسلام ابوالحسن ایزدخواه مروری بر واقعه غدیر و درس‌های آموزنده این واقعه تاریخی صورت می‌گیرد. این برنامه 26 و 27 تیر به تهیه‌کنندگی عاطفه اقتداری ساعت 14:45 پخش می‌شود.

«عید تا عید» ویژه‌برنامه دیگری است که با محوریت مسابقه عید قربان تا غدیر و تمرکز بر خانواده غدیری و همچنین احیای عید غدیر و اعیاد ذی‌الحجه با تاکید بر عملیات رسانه‌ای و میدانی گسترده مبنی بر هدیه دادن عمومی 26 و 27 تیر بعد از خبر ساعت 22:00 به تهیه‌کنندگی احسان زارع پخش می‌شود.

«بهار جان» یکشنبه 26 تیر با موضوع بازخوانی واقعه غدیر از منظر تاریخی و بیان این حقیقت که غدیر نام یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک تفکر است. بعد از خبر ساعت 23:00 به تهیه‌کنندگی حسین معصومی پخش می‌شود.

«نغمه عشق» دوشنبه 27 تیر در روز عید سعید غدیر، نگاه قرآن کریم را درباره عید غدیر با صدای زنده‌یاد علیرضا فتحی‌پور کارشناس قرآنی بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 8:15 پخش می‌شود.

«صبح عید با شما» عیدانه گروه صبح جمعه با شماست که به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان ساعت 9:30 پخش می‌شود.

«به افق نور» با موضوع روزی که در آن گناه نشود آن روز عید است با حضور حجت‌الاسلام قادری و به تهیه‌کنندگی حسین معصومی دوشنبه 27 تیر ساعت 11:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha