دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند
کد خبر: 4072507
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند

امام جمعه کرج گفت: دشمنان به دنبال تغیر سبک ایرانی اسلامی در خانواده‌ها هستند که نتیجه آن را می‌توان در افزایش طلاق در جامعه مشاهد کرد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج ظهر جمعه، 31 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب به امام آیت‌الله طالقانی اظهارکرد: نماز جمعه نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که به پشتوانه حضور و حمایت مردم محقق شد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه توانسته است تا توطئه‌های دشمنان علیه مردم و نظام را خنثی کند، تصریح کرد: به واقع که نماز جمعه پشتوانه مستحکم و استوار نظام برای پیشبرد اهداف خود است.

امام جمعه کرج بیان کرد: ائمه جمعه باید بدانند که انقلاب اسلامی توسط مستضعفین شکل گرفت و متعلق به مستضعفین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های مجموعه انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه تقدیر و تشکر کنیم.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه دشمنان فهمیده‌اند که برای از بین بردن جامعه اسلامی باید مهمترین کانون آن یعنی خانواده را هدف قرار دهند، گفت: امروز دشمنان تمام ابزار تبلیغاتی خود را به کار بسته است تا بنیان خانواده را در کشورهای اسلامی به ویژه ایران از بین ببرد.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال تغیر سبک ایرانی اسلامی در خانواده‌ها هستند که نتیجه آن را می‌توان در افزایش طلاق در جامعه مشاهد کرد.

این مسئول در ادامه به سفر رییس جمهور روسیه به ایران اشاره کرد و افزود: عده‌ای تبلیغ می‌کنند که رییس جمهور روسیه به ایران آمد و چند عکس گرفت که هزینه داشت. اهل فن تاثیر بلندمدت و کوتاه‌مدت این سفر را می‌دانند؛ به دشمنان می‌گوییم اگر این هست که شما می‌گوید چرا ناراحت هستید؟ چرا تحلیل برای آن می‌نویسید؟ چرا خط و نشان می‌کشید؟ معلوم است که تاثیری که باید این سفر بگذارد و تاثیری که این سفر برای روابط اقتصادی ایران و منطقه برقرار می‌کند مفید است.

وی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود خطاب به دشمنان اسلام تاکید کرد: این را بدانید هر اقدامی علیه ایران داشته باشید با نتیجه‌ای مثل عملیات مرصاد مواجه می‌شوید.

حسینی‌همدانی گفت: باید جنایات منافقان را برای مردم بازگو کرد تا جوانانی که آن روزها را ندیدند درجریان قرار گیرند باید برای جوانان گفت که در بیمارستان اسلام‌آباد کرمانشاه چه جنایاتی شد که داعش باید بیاید و یاد بگیرد.

وی با اشاره به شهادت ۱۷ هزار شهید ترور در کشورمان اضافه کرد: هر جنایاتی که درآن دوران دشمن علیه ایران اسلامی داشت بخشی از آن‌ها را منافقان انجام دادند.

امام جمعه کرج گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند باید تحقیق کرد تا عده‌ای در تحلیل، بیان و دلسوزی جای شهید و جلاد را عوض نکنند و شما ببینید چه شیطنت‌هایی می‌کنند. 

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به تغییر سیاست‌های پولی و مالی دولت و آمار بانک مرکزی گفت: رشد نقدینگی عامل تورم است که براساس آمار منفی شده البته در خردادماه نبوده است.

وی اضافه کرد: این رشد نقدینگی برای اقتصاد کشور مهم است و گزارش تفریق بودجه که ۶ ماه زودتر از موعد قانونی به مجلس داده شده است اگر این حرکت صورت گرفته باشد باتوجه به تذکر رهبر معظم انقلاب که درخصوص اصلاح ساختار بودجه اشاره داشتند باید این مهم با سرعت انجام گیرد.

حسینی‌همدانی تاکید کرد: بنابراین سرعت دراصلاح با تذکر رهبر معظم انقلاب در خصوص اصلاح ساختار بودجه مورد امید و انتظار است.

 

انتهای پیام
captcha